Thursday, 23 May 2013

Spot-On-T : Eveniment inedit destinat tuturor pasionatilor de ceai, indiferent de varsta

Spot on TBucuresti, 26 mai 2013: Innovation Quarter va invita la Spot-On-T- eveniment social dedicat ceaiului, ce se va desfasura in gradina restaurantului „Le Theatre”, duminica 26 mai 2013 incepand cu ora 16:00. Proiectii de filme, prezentare de moda, licitatii si concursuri cu premii, sunt doar cateva din surprizele ce va asteapta.

Ceaiul nu este doar o licoare aromata care ne scapa de raceala si ne incalzeste in zilele de iarna. Innovation Quarter va demonstra cu succes acest lucru in cadrul evenimentului Spot-On-T. Pornind de la binecunoscutul „5 o’clock tea” englezesc, se face referire nu doar la ceai in sine, ci la ambianta sociala creata si la importanta cuvenita ceaiului. Toti cei prezenti vor avea ocazia de a-si dezvolta creativitatea si initiativa prin intermediul activitatilor desfasurate in cadrul evenimentului.
Nu vor lipsi nici renumitele cupcakes, numai bune de savurat alaturi de un ceai aromat, prezente in cadrul unui concurs cu premii, cu adevarat tentante. Tematica ceaiului va fi completata de o prezentare de moda cu tinute exemplare si proiectii a unor secvente din diferite categorii de filme.

Mai mult, pe langa licitatia cu produse realizate de copiii cu autism ai Fundatiei Minti Deschise, participantii la eveniment vor avea sansa de a realiza produse hand made, contribuind astfel la zambetele copiilor cu probleme.

Proiect finantat prin programul YouthBank Bucuresti, coordonat de Asociatia pentru Relatii Comunitare in parteneriat cu Fundatia Comunitara Bucuresti si cu sprijinul Romanian Business Leaders.

Detalii la Spot-on-T

Comments

comments

Powered by Facebook Comments


Publicat în: Diverse
Copy and Paste the code below
Email and IM
Websites
Forums

One Response

06/11/2013
infoCons

Studiu Comparativ pe bauturile racoritoare tip ceaiuri, existente pe piata romaneasca
35.71 % dintre produsele bauturi racoritoare tip ceai studiate, au in continut atat zahar cat si indulcitori

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons a realizat in perioada iulie-august un studiu pe etichetele produselor ce se regasesc pe piata din Romania.
In cadrul studiului au fost analizate 14 de tipuri de produse, achizitionate in mod aleatoriu si anonim de catre reprezentatii Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul tarii.
Distribuitorii care au fost analizati in cadrul studiului sunt urmatorii : S.C. Coca – Cola HBC Romania S.R.L., Quadrant Amroq Beverages S.R.L., S.C. Carrefour Romania S.A., real, – Hypermarket Romania S.R.L. si S.C. Lidl Discount S.R.L.
Ca urmare a realizarii acestui studiu a reiesit faptul ca din punct de vedere al numarului de E-uri, din cele 14 de tipuri de produse analizate : 28.57 % au in continut un numar de 2 E-uri, 35.71 % au in continut un numeric de 3 E-uri iar 21.42 % au un continut de 7 E-uri.
Din punct de vedere al continutului de zahar si /sau indulcitori , ca urmare a studiului realizat au reiesit urmatoarele: 35.71 % au in continut atat zahar cat si indulcitori iar 28.57 % au in continut doar zahar.
Totodata din punct de vedere al Continutului de suc de fruct din concentrat:

- 64,28% – 0, 1% suc de fruct din concentrat;
- 7,14% – 0,3 % suc de fruct din concentrat;
- 28,58% – nu au continutul de fruct specificat pe eticheta.

Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate pe piata romaneasca, derulat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons in cadrul consortiului I.C.R.T. – International Consumer Research&Testing pentru produse si servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza .
Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S.Romania – o9atitudine ! – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.